Pasul 1: Alegerea modelului

Acesta poate fi ales astfel:

– modelele art Stories semi personalizabile

– crearea unui model 100% personalizat

Pasul 2: Compunerea invitației

Invitațiile art Stories sunt compuse din invitația propriu-zisă și plic.

Se pot adăuga diverse accesorii:

– sigiliu de ceară

– panglică de mătase

– șnur de catifea

– învelitoare (liner) pentru plic

– card pentru RSVP

Adăugarea accesoriilor presupune un cost adițional. Prețul final va fi calculat ulterior și transmis prin e-mail.

Pasul 3: Trimiterea detaliilor pe email

Emailul va conține:

– modelul ales sau detalii despre tematica nunții în cazul invitațiilor cu design unic

– accesorii adăugate/ eliminate

– detaliile evenimentului (ora și locația, nume miri/nași/părinți)

– alte informații dorite

Textul se va transmite prin e-mail, NU tip poză, cu diacritice, exact așa cum vă doriți să apară pe invitație.

Pasul 4: Plata

După trimiterea detaliilor veți primi o ofertă de preț. Dacă sunteți de acord cu oferta, voi pregăti factura de avans și macheta, iar diferența se va achita astfel:

– transfer bancar, caz în care livrarea se va face după confirmarea plății.

– ramburs

Costul transportului nu este inclus în prețul invitațiilor. Pentru mai multe detalii verificați sectiunea transport și livrare.

Pasul 5: Bunul de tipar

După 2-4 zile lucrătoare, veți primi pe email macheta digitală.

După ce verificați atent textul, îmi puteți acorda Bunul de Tipar sau solicita modificări suplimentare. În costul invitațiilor sunt incluse 2 revizii gratuite. Modificările ulterioare sunt taxate cu 70 lei/modificare!

 După acordarea Bunului de Tipar dacă invitațiile au fost date în lucru, nu se mai pot face modificări.

Pasul 6: Producția și livrarea

Timpul de producție și livrare este de 10-15 zile lucrătoare.