• Există un număr minim de bucăți care trebuie comandate în cazul invitațiilor de nuntă?

Da, există un număr minim de 30 de bucăți/model de invitație indiferent dacă modelul ales este personalizat sau ales din colecție sau în cazul unei suplimentări a unei comenzi anterioare.

  • Îmi place un model dintre invitațiile din colecția de prezentare, dar aș vrea să le personalizez în funcție de tematica nunții noastre! Așadar, ce se poate personaliza la invitațiile din colecție?

Pentru invitațiile prezentate pe site se pot schimba/personaliza următoarele elemente:

– hârtia invitației precum și tipul de margini (rupte manual sau tăiate drept)

– culoarea plicului și al fontului

– fontul

– grafica invitației (elementele de design se pot muta în părțile laterale sau colțuri, sau se poate îmbogăți/simplifica grafica cu aceleași elemente deja existente pe invitație)

– adăugarea sau eliminarea accesoriilor (sigiliu de ceară, bandă de mătase, bandă de satin, bandă de catifea, foiță aurie, liner plic)

– modelul și culorea sigiliului din ceară (culori deja existente pe site-ul nostru)

– textul (textul vostru original sau textul deja existent pe celelalte modele de invitații de pe site).

Modificările ce țin de grafica invitațiilor intră în prețul prezentat pe site în dreptul fiecărui model. În cazul în care doriți adăugarea/eliminarea de accesorii, prețul crește/scade în funcție de alegeri.

  • Avem o tematică specială a nunții și am dori ceva 100% personalizat! Puteți realiza invitații după conceptul clientului?

Da, bineînțeles! Am fi onorați să vă ascultăm dorința și de a realiza invitații unice pentru cel mai important eveniment din viața voastră! Pentru acest lucru trebuie să ne dați toate detaliile, completând câmpul special dedicat personalizării, din formularul de comandă!

Vă rugăm să luați în considerare că acest tip de invitații (100% personalizate) necesită o perioadă mai mare de realizare și de aceea așteptăm ideile voastre cu cel puțin 3 luni înainte de data evenimentului!

  • CARE SUNT COSTURILE PENTRU UN MODEL NOU, 100% PERSONALIZAT?

Prețul depinde de complexitatea și accesoriile pe care le doriți. În funcție de opțiunile alese, voi reveni cu o ofertă de preț pe email. Costul designului este de 250 de lei. Emailul inițial va conține doar oferta de preț, modelul va fi conceput după achitarea taxei pentru design.

  • PLICUL ESTE INCLUS ÎN PREȚUL INVITAȚIEI?

În funcție de model, invitațiile au sau nu plicul inclus în preț. Pentru modelele la care noi considerăm că plicul nu este necesar și că modelul arată mai bine fără plic, nu am inclus plicul în prețul invitației, însă dacă vă doriți plic, îl puteți comanda separat.

În pagina fiecărui model este specificat dacă invitația are plicul inclus. De asemenea, se specifică dacă invitația necesită plic.

  • CU CÂT TIMP ÎNAINTE TREBUIE SĂ COMAND INVITAȚIILE?

Pentru un model deja existent în portofoliul nostru, este necesar să comandați cu 3 luni înaintea evenimentului și cu 3-4 luni înainte pentru un model complet personalizat.

  • ÎMI PLAC CÂTEVA MODELE DAR NU MĂ POT DECIDE ÎNCĂ ASUPRA UNUI SINGUR MODEL! ÎMI PUTEȚI TRIMITE O MOSTRĂ FIZICĂ?

Sigur, chiar recomandăm acest lucru înainte de plasarea unei comenzi ferme. Vă putem trimite 4 modele la alegere, dintre invitațiile pe care le regăsiți în colecția de prezentare. Pachetul de 5 mostre costă 80 lei + transport.

  • PUTEM COLABORA CU VOI ȘI PENTRU RESTUL PAPETĂRIEI DE NUNTĂ?

Bineînțeles! În aceeași gamă cu invitația de nuntă, realizăm și restul accesoriilor de papetărie: meniuri, plicuri de bani, place card-uri, numere de masă, liste de așezare la masa (opis), escort cards, linere pentru plicuri, etichete pentru mărturii, bannere etc. Realizăm toate aceste produse fără costuri suplimentare de design, ci doar de tipărire!

  • CÂT DUREAZĂ REALIZAREA UNEI COMENZI?

Macheta produsului pentru modelele din colecția noastră (simularea digitală) va fi trimisă în 2-5 zile lucrătoare de la plasarea comenzii, pentru a vedea încadrarea textului și corectitudinea datelor care apar.

Termenul de producție* este:

– 10-15 zile lucrătoare pentru invitațiile alese din colecție;

– 30 zile lucrătoare pentru invitații cu design unic sau cu folio.

Timpul de producție se referă strict la timpul scurs de la aprobarea finală a machetei digitale și confirmarea plății și până la predarea coletului către curier.

Timpul de producție nu include și timpul de livrare!

*Timpul de producție poate fi mai mic, în funcție de celelalte comenzi aflate în curs, însă aceștia sunt termenii maximi penttru producție.

  • PUTEM PLASA O COMANDĂ ÎN REGIM DE URGENȚĂ?

Da, la costul invitațiilor și a transportului se adaugă o taxă suplimentară de urgență de 300 lei.

În acest caz timpul de execuție este:

– 5-7 zile lucrătoare pentru invitațiile din colecție

– 14 – 17 zile  lucrătoare  pentru invitațiile personalizate 100%. (7 zile realizarea graficii și între 7-10 zile tipărirea și pregătirea lor fizică).

  • CUM SE REALIZEAZĂ LIVRAREA?

Invitațiile sunt ambalate și expediate prin curier rapid către adresa indicată de voi în formularul de comandă. Pe teritoriul țării expediem cu Fan courier sau Sameday Courier, iar internațional, în functie de țara de destinație, găsim împreună soluția cea mai avantajoasă.

Costul transportului va fi suportat de către client atât în țară cât și în străinătate.

Pentru mai multe detalii vă rugăm să vizitați pagina de condiții de transport și livrare.

  • CUM SE REALIZEAZĂ PLATA?

Plata este structurată în 2 părți:

– avans de 50% din valoarea totală a comenzii, facturabil și nerambursabil la momentul plasării comenzii;

– 50% la finalul timpului de producție, prin transfer bancar sau ramburs la curier.

  • PREȚURILE CONȚIN TVA?

Da, prețurile produselor afișate conțin tva și sunt finale.

  • INVITAȚIILE AU AJUNS, DAR NU SUNT AȘA CUM MĂ AȘTEPTAM. POT SĂ LE RETURNEZ?

Nu, invitațiile nu sunt returnabile și nu se acceptă restituirea lor.

Restituirile nu se acordă pentru diferențele de culoare dintre macheta digitală și produsul imprimat, erori gramaticale/ortografice, posibile greșeli.

Producția începe după aprobarea bunului de tipar, astfel art Stories nu-și asumă responsabilitatea pentru eventualele inconveniente acceptate pe acesta de către dvs.

  • CULORILE SUNT DIFERITE FAȚĂ DE MOSTRA DIGITALĂ. DE CE?

Vă rugăm să luați în considerare existența unor diferențe de culoare de la macheta digitală la produsul fizic/tipărit.

Toate ecranele sunt calibrate în mod diferit. Facem tot posibilul pentru a ne asigura că culorile noastre se potrivesc cu rezultatul imprimat/produsul fizic.

  • AM SALVAT UN MODEL DE INVITAȚIE DE PE UN SITE DE PROFIL. PUTEȚI SĂ ÎL REALIZAȚI?

Creativitatea ne caracterizează și cu siguranță putem să creăm un model original, pornind de la un model care v-a plăcut în mod deosebit. Respectăm drepturile de autor și nu vom copia munca altor colegi de breaslă. Vă mulțumim pentru înțelegere!

  • POT COMANDA ȘI PRIN TELEFON?

Nu. Toate detaliile comenzii se trimit exclusiv pe email: office@art-stories.ro. Ne putem auzi la telefon, însă comanda fermă va fi trimisă pe email.

  • CE SE ÎNTÂMPLĂ DACĂ LA PRODUSELE PRIMITE APAR GREȘELI?

Pentru orice eroare constată vă rugăm să ne contactați în termen de 4 zile lucrătoare de la primirea produselor.

– dacă  eroarea/erorile semnalate nu apar pe bunul de tipar aprobat de către dvs., vă vom reface invitațiile fără nici un cost suplimentar. Comanda va fi refăcută și livrată în regim de urgență sau după caz, valoarea acesteia va fi returnată.

– dacă eroarea/ erorile apar pe bunul de tipar, refacerea comenzii se face contra cost, respectând timpii de lucru pentru o nouă comandă (cea în care s-a produs eroarea a fost deja onorată și este acoperită de oug 34/2014, art. 16, lit. C.)

Pentru orice alte informații și întrebări referitoare la produse, comandă și livrare, vă stăm la dispoziție!

Ne puteți scrie oricând la adresa noastră de e-mail: office@art-stories.ro sau la telefon 0741.637.509 în timpul programului de lucru.