Politica de livrare:

1. COSTURI DE LIVRARE
– Costul de livrare pentru produsele de mici dimensiuni cum ar fi agendele, cărțile de vizită, diverse carduri și sigilii va fi de 17 lei, valabil în toată țara, fără km suplimentari și este suportat de către client. Costul total va fi comunicat după finalizarea comenzii, prin e-mail.
– Costul de livrare pentru invitații și plicuri, va fi calculat în funcție de gramaj și de localitate și va fi achitat de CLIENT la primirea pachetului.
Putem livra si international însă vă rugăm sa ne contactați pentru a primi o cotație de timp si cost de livrare, înainte de a plasa o comandă.

2. URMĂRIREA COMENZII TALE
Se face folosind numarul AWB primit în emailul de confirmare a expedierii, pe site-ul companiei de curierat, anume FAN COURIER.

3. TERMEN LIVRARE
– Termenul de livrare este de maxim 5 zile lucrătoare pentru agende, diverse carduri și 20 zile lucrătoare pentru invitații, plicuri și sigilii autoadezive.
Vei fi anunțat/ă când coletul a plecat de la noi.
– Din momentul în care predăm coletul curierului, produsele pot ajunge la tine în 1-2 zile lucrătoare (excepție sâmbătă și duminica și zilele de sărbători legale), la adresa pe care ne-ai transmis-o. Există totuși și situații în care coletul va ajunge la tine după mai mult de două zile, dar de regulă acest lucru depinde de curier. Din acest motiv nu putem garanta un timp minim de livrare.

4. CONDIȚII DE LIVRARE
– Vă asigurăm de ambalarea corespunzătoare a produselor comandate si de transmiterea documentelor însoțitoare aferente.
– Clientul va fi contactat telefonic de către Curier în prealabil pentru a obține confirmarea prezenței acestuia la adresa oferită.
– Clientul se obligă să fie prezent la adresa de livrare indicată, în caz contrar acesta va supora taxa de transport aferentă unei posibile noi livrări. Intervalul orar va putea fi modificat, ulterior selectării, doar cu acordul Curierului.
– În cazul livrării la locul de muncă al clientului, caz în care Curierul nu poate avea acces în locația respectivă, clientul trebuie să se asigure că poate recepționa această comandă.
– Livrarea se consideră a fi îndeplinită în momentul predării produselor comandate către Client, la adresa selectată de acesta la momentul plasării Comenzii.
– Detaliile de livrare a PRODUSELOR/SERVICIILOR incluzând, dar nelimitându-se la timpul necesar livrării, nu constituie o obligație contractuală din partea artStories, fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese, în cazul în care oricare parte poate fi sau este prejudiciată în orice mod de pe urma încălcării acestora.

5. RECEPȚIA PRODUSELOR
Clientul se obliga să semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de către curier la livrarea produselor comandate. De asemenea, clientul va verifica dacă ambalajul este deteriorat . Orice probleme tehnice sau defecte descoperite la deschiderea coletului trebuie aduse la cunoștință comerciantului în cel mult 3 zile de la data livrării.